Een gecertificeerd biertje
WESTERLAND – Bij ondernemer Edwin Wittink van Beachbar Brandend Zand staat kwaliteit hoog in het vaandel. Al jarenlang schenkt hij Heineken bier en doet hij mee aan het kwaliteitsprogramma ‘Goed getapt’ van de bierbrouwer.
Het succesvolle Goed Getapt programma is het grootste kwaliteitsprogramma in de Europese Horeca. Heineken ondersteunt, traint en toetst horecaondernemers en -medewerkers in het structureel verbeteren van de kwaliteit en de omzet van dranken. 2.000 horecaondernemers doen jaarlijks mee met het programma. De deelnemers zijn herkenbaar aan het Goed Getapt-gevelschild, een kwaliteitskeurmerk voor onze ondernemers.
Afgelopen week behaalden medewerkers Dennis Foekema en Lars Verfaille hun certificaat voor de basistraining. Er wordt dus hard gewerkt door deze twee mannen om binnenkort ook zelf een perfect biertje kunnen tappen in Brandend Zand.