Wironruiters in de schijnwerpers langs de N99
Stop met dromen, start met rijden
HIPPOLYTUSHOEF – Dit keer laten de Wironruiters zich zien op het reclamebord in Den Oever van Display Media Hollands Kroon. Je kan er niet omheen. Met een alles zeggende foto en de tekst Stop met dromen, start met rijden’ Hoopt de vereniging aandacht op zich te vestigen. Immers een paar minuten verder langs dezelfde weg tref je de locatie zelf.
Dromen
Vele meisjes dromen ervan; paardrijden en nog mooier op je eigen pony! Die eigen pony kan de vereniging helaas niet in voorzien. Maar als je die eenmaal hebt, zijn er tal van mogelijkheden om plezier te beleven met je pony of je paard. Dit is mogelijk op elk gewenst niveau en met elke ambitie (recreatief of wedstrijd gericht). Het is mogelijk om les te krijgen in een groep of vrij te rijden. Wedstrijden, federatie en onderling.. Voor de afwisseling worden er normaal gesproken veel clinics en paardensportactiviteiten aangeboden. Kom dus rijden!
Activiteiten
De Wironruiters is normaliter actief in het aanbieden van vele diverse activiteiten op het gebied van paardensport en gebruikt hier actief de social mediakanalen voor om deze kenbaar te maken. Dat eerste zit er momenteel even niet in, echter wil de vereniging zichzelf wel nog laten zien. Daar is het plaatsen van een advertentie ideaal voor.
Veel bekijks
Vanwege de unieke ligging langs de N99 trekt de advertentie veel bekijks. De foto komt maar liefst 1440 keer per dag langs. Daarbij rijden er per dag ruim 22.000 auto’s aan voorbij. Het enorme scherm van ruim drie bij twee meter is goed zichtbaar voor alle voorbijgangers.
Beursvloer
Dat de Wironruiters dit kan doen, is te danken aan een van de vele matches gemaakt tijdens de beursvloer van de Hollands Kroonse Uitdaging welke 3 februari was. Deze match is aangeboden door Display Media Hollands Kroon. Een week lang adverteren op ‘de paal’, zoals het inmiddels gekscherend genoemd wordt.
De beursvloer is een jaarlijks terugkerend evenement onder de vleugels van de Hollands Kroonse Uitdaging, waarbij het bedrijfsleven en de verenigingen en stichtingen elkaar treffen. Zij proberen met gesloten knip maar door uitwisselen van producten en diensten elkaar te helpen. Edwin Wittink verzamelt gedurende het hele jaar vraag en aanbod, welke via de website kenbaar gemaakt worden.